مدير وبلاگ
ღ♥ღفراتر از یک وبلاگღ♥ღ

           

                نظر یادتون نره                                                                             اگه از وبلاگ خشتون امد نظر بدین                                                                                                                                                                        

       تو موضوعات به دانلودها هم سر بزنيد نرم                               افزارهاي جالبي گذاشتم

                                                  

                      نظرا کم شده ها                                     

                                                                 

 



نظرات شما عزیزان:

رضا
ساعت21:48---5 بهمن 1391
سلام خدا قوت
دوست عزیز یه کاری بگم می کنی
اول ممنونم از وبلاگ عالییییییییتون
دوست داری از وبت کسب درامد کنی
پس به این لینک برو دوست من
http://persianhit.ir/?section=user&action=register&t=pub &fer=20934
لطفا از لینک بالا عضوشید تامنم دست مزد معرفی به شما هم بگیرم وشما هم به صورت حلال از ان کسب درامد کنید

5000تومانم باعضویت هدیه بگیر



مهدی
ساعت21:06---17 آذر 1391
سلام لینگت کردم تو هم من ولینگ کن

مهدی
ساعت15:56---15 آذر 1391
سلام دوست عزیز وبلاگت عالیه مطالبه خوبی داری خوش حال می شوم اگه به وبلاگ من هم سری بزنی واگه دوست داشتی نظر هم بذاری اگه از وبلاگم خوشد اومد میتونیم با هم تبادل لینگ کنیم منتظر حضور گرمت هستم [گل]

ادرس وبلاگ
xn--mahde-zdho6d64dca89a.LoxBlog.Com


محمد
ساعت22:56---5 شهريور 1391
داداش از توام منمون بابت ایمیلایی که میفرستی
الان دارم ارقامو پاک میکنم


محمد
ساعت7:35---19 مرداد 1391
بهت تبریک میگم وبلاگت خیلییییییی با حاله
به وبلاگ منم سر بزن


زهره صادقی
ساعت6:39---19 مرداد 1391
کاش وقتی زندگی فرصت دهد
گاهی از پروانه ها یادی کنیم
کاش بخشی از زمان خویش را
وقف قسمت کردن شادی کنیم
کاش گاهی در مسیر زندگی
باری از دوش نگاهی کم کنیم
فاصله های میان خویش را
با خطوط دوستی مبهم کنیم
کاش وقتی آرزویی میکنیم
از دل شفاف مان هم رد شود
مرغ آمین هم از آنجا بگذرد
حرف های قلبمان را بشنود
وبتان بی نظیر بود خصوصا سخنان بزرگان برای شما عزیز آرزوی موفقیت میکنم .
من یک وب هنری دارم. بسیار خوشحال میشوم از وب من دیدن کنید
و نظرارزشمندتون رو برام بگذارید.
توفیق رفیق راهتان.
در پناه حق


لیلا
ساعت20:38---13 مرداد 1391
بدجوری به دلم نشستی
.
.
.
.
.
.
.
.
پاشو درست بشین!!!



لیلا
ساعت20:06---13 مرداد 1391
حالم خوب است....
اما، گذشته ام درد می کند


لیلا
ساعت19:35---13 مرداد 1391
در رویاهایت جایی برایم باز کن ، جایی که عشق را بشود مثل بازی های کودکی باور کرد ، خسته شدم از بی جایی !
اینم تقدیم بهت


مهسا
ساعت2:07---13 مرداد 1391
هرگز امید را از کسی نگیرید شاید تنها چیزی باشد که دارد

مهسا
ساعت16:16---8 مرداد 1391
آدمای دلتنگ …
وقتایی که خیلی بهشون خوش میگذره و میخندن یهو سرشون رو برمیگردونن اونوری …
یکم ثابت میشن ؛ یواش یواش چشماشون پر اشک میشه …


رضا
ساعت7:33---17 تير 1391
دمت گرم وبلاگت معرکهست دانلوداتم که عالی
خودتم گللللللللللللللل


سارا
ساعت0:19---7 تير 1391
سخنان بزر گان واقعا زیبا بود ممنون



زندگی با طعم سیب
ساعت15:24---23 خرداد 1391
با سلام خدمت شما دوست عزیز
ممنون از اینکه به وبلاگ من سر زدی
شما با افتخار لینک شدین ،لطفا مرا به اسم « زندگی با طعم سیب » لینک کنید
راستی من با اجازتون از مطلبتون تحت عنوان « شیطان » توی وبم استفاده کردم
در پناه حق موفق باشید


احسان
ساعت9:36---4 خرداد 1391
با سلام خدمت شما ممنون از این که به سایت ما سر زده اید و قوت گذاشتید و نظر خودتان را گفته اید اما شما هم سایت زیبایی دارید اما می توانید بهترش کنید فقط کافی است که سایتتان را به وسط آوردید تا بینده احساس راحتی بیشتر کنید و اگر ما را با نام آرسکای دانلود لینک کردید و خبردهید ما شما را نیز با افتخار لینک خواهیم کرد ممنون از شما

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





پنج شنبه 4 خرداد 1398برچسب:, :: 1:19 :: نويسنده : ميلاد

درباره وبلاگ

فقط اميدوارم لذت (حالشو)ببريد خوشحال مي شم نظر بدين راستی دلم گرفتـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــته!
موضوعات
آخرین مطالب
نويسندگان