کدامیک اعظم است؟ کعبه یا ساعت !!!؟
ღ♥ღفراتر از یک وبلاگღ♥ღ

بی اعتنایی وهابیت به میراث ماندگار اسلامی و اتکا به متخصصان غربی، موجب ساخت نمادی انگلیسی در کنار خانه کعبه شده است.

بر طبق عقاید باطل صهیونیستها قرار بر این است که در تاریخ ۲۱/۱۲/۲۰۱۲ (آخرالزمان مشخص شده از سوی خودشان) سایه ی منحوس  این بنای عظیم ۷۲ طبقه بر روی خانه ی حق فراگیر شود و شیطانی که هم اکنون در سیاره زهره چشم به راه برقراری نظم نوین جهانی که همان فنای تمامی ادیان الهی است٬ گام بر زمین نهد و بر دنیا حکمرانی کند !!

این افراد  نام مقدس "الله" را در بالای آن حک کردند و با رونمایی از آن به عنوان بزرگترین ساعت دنیا ٬ در غایت هوشیاری عامه ی مردم را فریب داده و آنها  به چاه جهل کشاندند.

clock tower

در مجموعه هتل های ابراج البیت که در کنار خانه کعبه واقع شده است، بی توجهی به معماری اسلامی، سبب شده است که یکی از بزرگترین نمادهای انگلیسی در کنار خانه خدا در مکه ساخته شود.

این ساختمان که به برج ساعت از مجموعه هتل های ابراج البیت مشهور است، شباهتی انکار نشدنی با برج ساعت بیگ بن در لندن دارد.

این در حالی است که ساخت این برج عظیم در کنار خانه خدا با انتقادات زیادی نیز از سوی زائران مواجه شده است، به گونه ای که بسیاری ساخت این بنای عظیم در مجاورت کعبه را بی احترامی به خانه خدا و موجب کاهش توجه زائران به عبادت و دعا می دانند.

 

 

برج بیگ بن یکی از نمادهای شهر لندن است که سالانه هزاران نفر گردشگر خارجی نیز از آن بازدید می کنند و همواره به عنوان یکی از نمادهای شهر لندن و انگلستان مورد استفاده قرار می گیرد.

بی توجهی به فرهنگ و تمدن اسلامی و استفاده از متخصصین غربی، پیش از این نیز موجب بروز مشکلات و رسوخ نمادهای مسیحی و فراماسونری در قلب دنیای اسلام شده بود. به عنوان مثال طراح برج بزرگ دبی چند سال پس از پایان کار در مصاحبه ای اعلام کرده بود که من بزرگترین صلیب دنیا را در قلب کشورهای اسلامی ساختم..

بر اساس این گزارش، برج بزرگ دبی در حالی که از سمت خشکی چیزی را مشخص نمی کند، از سمت دریا همانند یک صلیب به نظر می آید.

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





دو شنبه 26 ارديبهشت 1391برچسب:, :: 17:5 :: نويسنده : ميلاد

درباره وبلاگ

فقط اميدوارم لذت (حالشو)ببريد خوشحال مي شم نظر بدين راستی دلم گرفتـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــته!
موضوعات
آخرین مطالب
نويسندگان