ღ♥ღفراتر از یک وبلاگღ♥ღ

یکی از همشهری های خوبم نرم افزار آندروید درخواست کردن منم براشون میذارم. حالا تا میتونین دانلود کنید امیدوارم که بدردتون بخوره...

 

دانلود مجموعه 800 Paid Android Apps Collection
| برای اولین بار در میان سایت های ایرانی و خارجی |
| دانلود رایگان مجموعه 800 نرم افزار معروف و پرکاربرد مخصوص گوشی های آندروید |

مجموعه ای را با عنوان 800iPaid Android Apps Collection برایتان آماده کرده ایم. این مجموعه شامل 800 نرم افزار کاربردی سیستم عامل جدید آندروید می باشد که دارندگان گوشی های موبایل با این نوع سیستم عامل می توانند از این برنامه ها استفاده کنند. این سیستم عامل که توسط کمپانی معروف گوگل عرضه شده در مدت زمانی بسیار کم در لیست پرطرفدارترین سیستم عامل گوشی های موبایل قرار گرفت و جالب است بدانید که یکی از رقبای اصلی سیستم های iOS و Symbian می باشد. گوشی هایی که با سیستم عامل آندروید روانه بازار شدند خیلی زود توجه افراد را به خود جلب کردند و همه گیر شدند که یکی از دلایل آن تنوع برنامه ها و بازی های آندروید می باشد زیرا بسیاری از برنامه ها و بازی هایی که به عنوان مثال برای سیستم عامل سیمبیان ساخته می شوند، خیلی زود نسخه آندروید آن هم عرضه می شود و اینطور نیست که مانند گذشته فقط تنوع برنامه و بازی مختص یک نوع سیستم عامل باشد و دارندگان گوشی های با سایر سیستم عامل ها در حسرت استفاده از آن برنامه باشند. یافتن نرم افزارها و بازی های آندروید در اینترنت چندان کار دشواری نیست اما از آنجا که برخی از افراد وقت کافی برای جستجوی برنامه های مورد نظرشان را ندارند این مجموعه به آنها کمک می کند تا به آسانی به نرم افزار های مورد نظرشان دسترسی داشته باشند زیرا در این پک 800 نرم افزار معروف و پر کاربرد آندروید قرار گرفته است. همچنین نرم افزارهای موجود در این مجموعه با نسخه های مختلف سیستم عامل آندروید سازگارند در واقع سعی شده از هر برنامه چند نسخه در این پک قرار داده شود که کاربران نسخه های مختلف این سیستم عامل به آسانی بتوانند برنامه های موجود در این پک را بر روی گوشی های خود نصب و اجرا کنند.
جهت دانلود و مشاهده لیست نرم افزارها به ادامه مطلب مراجعه فرمایید ...

 

چهار شنبه 3 خرداد 1391برچسب:, :: 22:55 :: نويسنده : ميلاد

دانلود نرم افزار SmS Blocker برای گوشی های Android

 

پیامک های تبلیغاتی آنقدر مزاحم هستند که حتی شرکت مخابرات به این فکر افتاده است که برای کاربرانی که نمی خواهند پیامک تبلیغاتی دریافت کنند سرویس جداگانه ای ارائه کند.در پست های قبلی نرم افزارهایی که جلوی اینگونه پیامک ها را بگیرند ارائه کردیم اما اینبار این نرم افزار برای کاربران گوشی های آندروید است.
با استفاده از این نرم افزار می توانید پیامک های تبلیغاتی و ناخواسته را در لیست سیاه قرار دهید.



 

چهار شنبه 3 خرداد 1391برچسب:, :: 22:55 :: نويسنده : ميلاد

 

 

 

 


 

 

فرمت : apk
دانلود (Download) | با حجم : ۱۱٫۲ مگابایت
رمز فایل : www.mob4u.ir

نرم افزار بسیار فوق العاده Sketcher 3D یک ابزار برای مدل کردن اشیا سه بعدی و طراحی آنها میباشد. این ابزار هیچ محدودیتی برای کارکردن ندارد و میتوانید فایل های تولیدی را با پسوند OBJ ذخیره نمایید.

ایجاد اشیا سه بعدی با Sketcher 3D Pro v1.31 - آندروید

چهار شنبه 3 خرداد 1391برچسب:, :: 22:55 :: نويسنده : ميلاد

 

 

 

 

 

 

 

 

فرمت : apk
دانلود (Download) | با حجم : ۸۴۰ کیلوبایت
رمز فایل : www.mob4u.ir

 

نرم افزار WiFi Tethering این اجازه را به شما میدهد که از اینترنت گوشی خود بر روی کامپیوتر شخصیتان هم استفاده کنید. در واقع اگر از طریق سیم کارت خود بر روی گوشیتان اینترنت دارید میتوانید آنرا با استفاده WiFi به اشتراک بگذارید تا دستگاه های دیگر منزل و یا محل کارتان از آن استفاده نمایند.

استفاده از اینترنت گوشی در کامپیوتر با WiFi Tethering v2.1.4 - آندروید

چهار شنبه 3 خرداد 1391برچسب:, :: 19:55 :: نويسنده : ميلاد

 

 

 

 

 

فرمت : apk
دانلود (Download) | با حجم : ۱٫۱۸ مگابایت

رمز فایل : www.mob4u.ir

نرم افزار جالب iris یک ابزار سخنگو میباشد که میتواند با شما در مورد هر زمینه ای صحبت کند. هم چنین شما میتوانید با استفاده از این نرم افزار به صورت صوتی اسم کانتکت مورد نظر خود را بگویید و تماس حاصل نمایید. در این نسخه اشکالات قبلی نرم افزار رفع شده است.

نرم افزار سخنگو iris. (alpha) v3.2.1 - آندروید

چهار شنبه 3 خرداد 1391برچسب:, :: 22:55 :: نويسنده : ميلاد

صفحه قبل 1 2 صفحه بعد

درباره وبلاگ

فقط اميدوارم لذت (حالشو)ببريد خوشحال مي شم نظر بدين راستی دلم گرفتـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــته!
موضوعات
آخرین مطالب
نويسندگان