ღ♥ღفراتر از یک وبلاگღ♥ღ
 
دانلود Internet Download Manager v6.10 Build 2 - نرم افزار مدیریت دانلود

Internet Download Manager يكي از قدرتمند ترين نرم افزارهاي مديريت دانلود ميباشد. شتاب دهنده دانلود اين دانلود منيجر يكي از بي رغيب ترين ها ميباشد. كه با آن شما ميتوانيد با سرعت فوق العاده بالا و با سرعتي باورنكردي از اينترنت دانلود كنيد. شما با اين نرم افزار با تمامي مروگر ها و تمامي سيستم عاملهاي موجود سازگاري كامل را دارد و شما ميتوانيد با نصب اين دانلود منيجر به راحتي از سايتهاي YouTube, Google Video, MySpaceTV به راحتي بدون نياز به نرم افزار خاص در اين زمينه دانلود كنيد. اين نرم افزار ميتوانيد سرعت دانلود را تا %500 افزايش مي دهد. بر خلاف ديگر دانلود منيجر ها که قبل از شروع به دانلود فايل ها را قطعه قطعه مي کنند IDM در هنگام دانلود و بسته به سرعت اينترنت يا ... File ها را قطعه قطعه کرده و دانلود مي کند که اين عمل باعث بهبود سرعت دانلود و دريافت File خواهد شد از ويژگي هاي اين نرم افزار مي توان به ظاهري ساده، پشتيباني از اکثر مرور گرهاي محبوب، نصب آسان، قابليت ادامه يافتن دانلود بعد از قطع اتصال از اينترنت، زمانبدني دانلود ها و ... اشاره کرد.برنامه هاي مديريت دانلود يكي از ابزار مهم اينترنتي براي ما كاريران ايراني ميباشد بيشتر قريب به اتفاق ما كاربران اينترنت از اينترنت ديال آپ براي اتصال شدن به اينترنت استفاده ميكنيم و براي دانلود فايلهاي حجيم يه يك دانلود منيجر خوب احتياج داريم كه فايلهاي دانلود ما را تكه تكه كرده و به بخشهاي كوچك تقسيم كرده تا سرعت دانلود فايلها بيشتر شود. چنانچه در هنگام دانلود فايل اينترنت شما قطع گردد و يا مشكلي براي دانلود فايل بوجود آيد. اين امكان را داريد كه ادامه دانلود را انجام دهيد. و فايل دانلود شده شما از ميان نمي رود اگر شما بدون يك برنامه مديريت دانلود اين كار را انجام دهيد مجبور خواهيد شد فايل را از ابتدا دانلود كنيد. با استفاده از اين نرم افزار شما ميتوانيد به راحتي سرعت دانلود فايل و مقدار دانلود شده و زمان باقي مانده خود را مشاهده نماييد. با بهينه سازي سرعت دانلود شما ميتوانيد در هنگام دانلود كردن فايل به مشاهده سايتهاي اينترنتي خود بپردازيد و اين نرم افزار به صورت هوشمند از سرعت خود كاسته و دوباره با سرعت بالا به دانلود فايل ميپردازد تا شما بتوانيد از گشت و گذار در اينترنت لذت كافي را درهنگام دانلود ببريد.

قابلیت های کلیدی نرم افزار Internet Download Manager:
- سازگاری با انواع مرورگرهای اینترنت اکسپلورر، نت اسکیپ، اپرا MSN Explorer,AOL,Mozilla,Mozilla Firefox, Mozill Firebird,Avant Browser,MyIE2 و دیگر مرورگر های محبوب برای اجرا نمودن خودکار برنامه به منظور مدیریت دانلود فایلها
- قابلیت ادامه دانلود های نیمه تمام از جایی که ارتباط اینترنتی شما بنا به دلایلی قطع شده است
- دانلود فایل های ویدیویی FLV از سایت های YouTube, Google Video, و MySpaceTV
- پشتیبانی از انواع پروکسی سرورها مانند Microsoft ISA, FTP proxy servers
- نصب سریع و آسان نرم افزار
- ویژگی Speed Limiter برای محدود کردن سرعت دانلود یک فایل مشخص
- توانایی دسته بندی فایل ها با توجه به سلیقه شخصی
- بهبود رابط کاربری نگارش جدید برنامه
- ویروس یابی انواع و اقسام فایل های دانلود شده
- قابلیت کشیدن و رها کردن - Drag & Drop لینک ها
- پشتیبانی از فایل های ZIP و اجرای آنها بعد از دانلود
- پشتیبانی از پروتکل های HTTP, FTP, MMS و HTTPS
- جلوگیری از دانلود فایل های تکراری که قبلا دانلود شده اند
- افزایش پنج برابری سرعت دانلود بر اساس جدیدترین تکنیک ها
- پشتیبانی از اکثر زبان های زنده دنیا از جمله زبان شیرین فارسی
- سازگاري كامل با تمامي مرورگرهاي وب
- سازگار با نسخه های مختلف ویندوز از جمله ویندوز محبوب 7
- و ...

 دانلود رايگان با لينک مستقيم - 4.49 مگابايت | لينک كمكي

 

دو شنبه 8 خرداد 1391برچسب:, :: 7:47 :: نويسنده : ميلاد
دانلود TuneUp Utilities 2012 v12.0.3500.14 - نرم افزار بهینه سازی ویندوز

بی شک نرم افزار یا بهتر است گفته شود بسته نرم افزاری، TuneUp Utilities را یکی از کامل ترین و شاید هم بهترین ابزار برای بهینه سازی سیستم عامل ویندوز دانست. این بسته نرم افزاری قدرتمند که نسخه 2012 آن پس از مدت ها انتظار به تازگی ارائه شده است قابلیت هایی دارد که کمتر در نرم افزار های مشابه می توان به آن ها دست پیدا کرد. بالاترین کارآیی از ویندوز با این بسته نرم افزار فراهم می شود وقتی عمل بهینه سازی قسمت های مختلف به بهترین نحو ممکن انجام گیرد. ده ها قابلیت کلیدی برای بهینه سازی در سطوح و بخش های مختلف ویندوز کمک خواهند کرد تا سیستم همیشه در بهترین شرایط به سر ببرد، بهینه سازی کانکشن اینترنت، حافظه رم، پردازنده اصلی، پاکسازی لحظه به لحظه هارد دیسک برای از بین بردن فایل های اضافی که در گذشت زمان ایجاد می شوند، رفع مشکل های نرم افزاری ویندوز، تعمیر و پاکسازی رجیستری از جمله مهم ترین قابلیت های TuneUp Utilities به شمار می روند. جالب است که عملکرد این بسته نرم افزاری به شکلی است که همیشه نرم افزار فعال بوده اما طوری عمل خواهد کرد که گویی به هیچ وجه نرم افزاری در سیستم نصب نشده است، به همین دلیل است که عملکرد لحظه به لحظه سیستم در تمامی بخش ها و به صورت زنده چک شده و مشکل ها رفع خواهند شد. نسخه ی جدید هم واسط کاربری جذابی دارد و هم این که در عرض کمتر یک دقیقه نصب و قابل استفاده خواهد بود. به سرعت اجرا شده و به سادگی هم قابلیت توقف آن وجود دارد به همین دلیل پیشنهاد می کنیم این نسخه را حتما دریافت کرده تا بالاترین کارآیی ویندوز خود را احساس کنید.

قابلیت های کلیدی نرم افزار TuneUp Utilities:
- سهولت در استفاده به همراه واسط کاربری جذاب نرم افزار
- بهینه سازی بخش های مختلف ویندوز
- قابلیت بهینه کردن حافظه رم
- مدیریت پردازنده اصلی سیستم
- یکپارچه‌سازی مؤثر درایوهای هارد
- زمان بارگذاری ویندوز، برنامه‌ها و بازی‌ها را بطور قابل توجه کوتاه می‌کند
- یکپارچه‌سازی هوشمند باعث بالا رفتن محسوس سرعت می‌شود
- یکپارچه‌سازی خودکار اختیاری در پس‌زمینه
- یکپارچه‌سازی و تعمیر رجیستری
- جداافتادگی‌های درون رجیستری را کم می‌کند
- خطاهای ساختاری را مرتفع می‌کند
- حافظه استفاده ‌نشده را آزاد می‌کند
- جلوگیری از اجرای ناخواسته برنامه‌ها
- شتاب‌دهی به شروع به‌کار سیستم
- نمایش خودکار برنامه‌هایی که در زمان شروع به‌کار ویندوز اجرا شده‌اند
- همچنین فهرست کردن برنامه‌هایی که در پوشه "شروع خودکار" قرار ندارند
- بهینه‌سازی ویندوز و شتاب‌دهی به سرعت اینترنت
- بهبود کارایی سیستم
- شتاب‌دهی به مرور و دانلود فایل‌ها
- ارائه اعلان‌هایی برای شتاب‌دهی سیستم
- پاکسازی هارد دیسک برای دسترسی سریعتر به فایل ها
- تعمیر مشکل های به وجود آمده در بخش های مختلف
- تعمیر و حذف فایل های رجیستری
- سفارشی سازی بخش های مختلف در ویندوز
- سرعت بالا در نصب و اجرا
- حالت Turbo Mode برای اجرای نرم افزار به صورت فوق سریع
- بهینه سازی کانکشن های اینترنت برای دسترسی هرچه سریعتر و افزایش سرعت
- عدم نیاز به سخت افزار خاص
- سازگار با نسخه های مختلف ویندوز از جمله ویندوز محبوب 7
- و ...

دانلود رايگان با لينک مستقيم - 29.6 مگابايت | لينک كمكي 

 

دو شنبه 8 خرداد 1391برچسب:, :: 7:47 :: نويسنده : ميلاد
دانلود Mozilla Firefox v12.0 - شاهکاری جدید از بنیاد موزیلا

طبق آن چیزی که پیش بینی می شد تنها پس از چند ماه از ارائه نسخه 4 از نرم افزار Mozilla Firefox ، شرکت سازنده سیاست هایش را تغییر داده و در طول هر چند هفته  نسخه ی جدیدی از مرورگر محبوب خود را تولید می کند. نسخه جدید به تازگی ارائه شده است و پیش بینی می شود تنها در چند هفته آینده نسخه بعدی هم از راه برسد. باید ببینیم سیاست های جدید موزیلا آیا به موفقیت هرچه بیشتر این شرکت خواهد انجامید یا خیر.
از مدت ها قبل طی پیش بینی هایی که میشد موزیلا قصد داشت تا علاوه بر بهبود سرعت و کارآیی این مرورگر تغییرات زیادی را هم در واسط کاربری دهد تا علاوه بر قدرت و کیفیت کاربران بتوانند با یک واسط کاربری جذاب تر از گذشته به گشت و گذار در اینترنت بپردازند و مطابق همین پیش بینی ها این نسخه مانند همان چیزی که از قبل به واسطه عکس های متعدد به نمایش در آمده بود این نسخه ارائه گردید. نسخه ی جدید به دلیل سازگاری بسیار ویژه ای که با موتورهای پردازشی در کدها به زبان های مختلف دارد با سرعتی بسیار بالاتر صفحات را بارگزاری خواهد کرد و این مورد برای کاربران که به مراتب از سرعت های نسبتا پائین بهره می برند بهترین خبر و هدیه خواهد بود. اما مهم ترین تغییر که همان اعمال تغییرات در واسط کاربری است در بهینه سازی عملکرد ها و همچنین بهبود آن ها نقش بسیار مهمی را ایفا می کند. سازگاری هرچه بهتر با جاوا و کدهای آن و نسخه 5 از HTML هم از نکات بسیار قابل توجهی است که در نسخه جدید فایرفاکس به چشم می خورد. کش نمودن بخش هایی از سایت ها که اکثر مواقع ثابت هستند برای بارگزاری هرچه سریعتر در دفعات بعدی بازگشایی یکی از جالب ترین نکاتی است که شاید نکته پیچیده ای در آن وجود نداشته باشد اما با همین عمل ساده هم سرعت بسیار بهبود خواهد یافت.
Mozilla Firefox در این نسخه طرح نوینی از Add-on ها و مدیریت و تنظیمات آن ها را به نمایش گذاشته و طوری عمل نموده که کاربران ساده تر از گذشته بتوانند پلاگین های دلخواه خود را که تعدادشان حالا از هزاران هم فراتر رفته را نصب و با قدرت بیشتری به مرور وب بپردازند. Index کردن DB ها برای کانکت شدن سریعتر به اطلاعات موجود برروی سرورها هم از جالب ترین تکنولوژی هایی است که در این نسخه دیده می شود. عدم Crash شدن های متعدد که به دلایل مختلف در نسخه های قبلی به وجود می آمد در این نسخه دیده می شود به طوری که شاید نسبت به قبل به هیچ وجه موزیلا فایرفاکس Crash نشود یا حداقل تعداد آن ها بسیار پائین باشد. نسخه جدید نسبت به قبل سه قابلیت اصلی را تقویت کرده است ؛ سریعتر شده ، راحت تر قابل استفاده است و بازهم سریعتر عمل می کند ؛ این که سریعتر عمل می کند به این خاطر است که با جاوا و کدهای مربوط به آن بسیار سازگارتر شده است. سازگاری کامل با نسخه 3 از CSS که پایه اصلی طراحی ها در وب است از نکات بسیار مهم و قابل توجه برای کاربران علل الخصوص برنامه نویسان و طراحان وب است. امنیت اطلاعات و مدیریت آن ها نسبت به قابل با کیفیت بیشتری ارائه شده و با توجه به کنترل هایی که کاربران به واسطه این قابلیت ها برروی اطلاعات خود دارند نسخه جدید بسیار ایمن تر از نسخه های قبلی عمل خواهد کرد.
اما یکی از مهم ترین و موفق ترین قابلیت هایی که در این نسخه از مرورگر روباه بنیاد موزیلا به چشم می خورد پشتیبانی از فرمتی است که برای ویدئوهای تحت وب که کیفیت بسیار بالایی دارند و از فرمتی به نام WebM استفاده می کنند ؛ این قابلیت بسیار مهم به کاربران این اجازه را می دهد که این فرمت ویدئویی آنلاین را به راحتی اجرا کرده و با کیفیت بسیار بالا به نظاره بنشینند ؛ این فرمت که در آینده ای نزدیک بیشتر از آن نام برده خواهد شد علاوه بر کیفیت بالا حجم مناسبی هم برای فایل ها در نظر می گیرد که مطمئنا برای لود صفحات بسیار مناسب تر از بقیه گزینه ها ویدئویی خواهد بود. برای نمونه فایل ویدئویی که از سوی سایت موزیلا برای معرفی این نسخه در نظر گرفته شده است با کیفیت بالای تصاویر که اندازه آن 720*1280 است کمتر از 8 مگابایت حجم دارد در صورتی که همین کیفیت بالای تصاویر اگر با فرمت های دیگر تعریف می شد به مراتب حجم بیشتری را طلب می کرد.
نسخه جدید از Mozilla Firefox از وب سايت قدرتمند آسان دانلود آماده دانلود شده است ؛ نسخه فارسی در ادامه برای دانلود کاربران عزیز فارسی زبان قرار گرفت. هرچند طبق زمابندی های جدید موزیلا ، قرار است نسخه های بعدی تنها طی چند ماه آینده رونمایی شوند اما همین نسخه 11 هم می تواند گام بلندی برای پیروزی بر IE بردارد.

قابلیت های کلیدی نرم افزار Mozilla Firefox:
- واسط کاربری جدید و جذاب تر نسبت به قابل
- سرعت بسیار بالا در بارگزاری صفحات وب
- داراي قابليت ‏Tabbed Browsing (باز شدن تمام صفحات در يك صفحه)
- امنيت بالا در محيط نا امن اينترنت
- جلوگبري از خطرات احتمالي Spy-Ware ها و دزدان
- جلوگيري از باز شدن صفحات تبليغاتي بي مورد(Popup - bloker)
- محافظت از پسوردها و رمز هاي عبور خصوصي و امنيتي
- مدیریت حرفه ای تر Add-on ها
- استفاده ساده تر از نرم افزار
- پشتیبانی از HTML نسخه 5
- پشتیبانی از نسخه 3 CSS
- امکان سازگاری با فرمت ویدئویی WebM
- کاهش بسیار محسوس Crash ها در استفاده از این نسخه
- سازگاری مثال زدنی با جاوا اسکریپت برای بارگزاری هرچه بهتر صفحات
- آنلاین بودن همیشگی و عدم قطع شدن سوکت های ارتباطی (اجرای بهتر بازی ها و چت کردن)
- امکان نمایش تمام صفحه ویدئوها
- امکان مشاهده آفلاین صفحات از قبل کش شده
- کش بخش هایی از سایت ها که معمولا ثابت هستند
- انعطاف پذیری بسیار بالای نرم افزار در مواجه با سلایق مختلف
- سازگاری با نسخه های مختلف ویندوز از جمله ویندوز محبوب 7
- و ...

دانلود رايگان با لينک مستقيم - 15.57 مگابايت | لينک كمكي
دانلود فایرفاکس فارسی
 

 

دو شنبه 8 خرداد 1391برچسب:, :: 7:47 :: نويسنده : ميلاد
دانلود Parsi ra pas bedarim v3.0 - نرم افزار پارسی را پاس بداریم نسخه ویندوز

گروه فرهنگی و نرم افزاری پارسیبان در سال 1389 کار خود را در زمینه فرهنگی آغاز کرد. نخستین نرم افزاری که پرده برداری شد نرم افزار پارسی را پاس بداریم بود. بسته فرهنگی و نرم افزاری این گروه برای نگهداری و پرورش فرهنگ ایرانزمین فراهم گشته و این گروه هرگز دربرابر بهره گیری نادرست از این بسته نرم افزاری پاسخگو نخواهد بود. نرم افزار پارسی‌‌را‌پاس‌بداریم توانمندترین نرم‌افزار در زمینه‌ی پرورش و نگهداری از فرهنگ ایران زمین است. این نرم‌افزار به شما برای پالایش نوشته‌های پارسی و پاکسازی واژگان بیگانه از نوشته‌ی شما کمک می‌کند.
در این نگارش بهبودهای فراوانی در زمینه های گوناگون بوده است:
-بهبود در زمینه پالایشگر نوشته با شتاب بیش از 100 برابر در سنجش با نگارش پیشین
-شاهنامه فردوسی و جستجوی بسیار پیشرفته
-بخش به روزرسانی ها دشواری هایی داشت که زدوده شد
-بخش افزونه ها بهبود یافت
-برگه کلید پارسی و آواهای نوین
-بخش گزینه ها بسیار گسترده تر شد
-پیش از آغاز نرم افزار شما توانایی گزینش این را دارید که کدام ابزار بارگزاری شود
-و ده ها نارسایی زدوده شده...
ابزارهای کنونی:
- شاهنامه فردوسی
- فرهنگ واژه فارسی به پارسی با بیش از 12000 سرواژه
- پینگلیش به پارسی
- استان‌ها به پارسی
- سالنامه آریایی و ابزار برگردانی سالنامه‌های گوناگون به یکدیگر
- نویسنده‌ی پارسی میخی
- پالایشگر نوشته
- نام‌های ایرانی در دو بخش دخترانه و پسرانه
- آزمون
- دانستنی‌ها
- توانمندی افزودن واژه‌های دلخواه به واژه‌نامه
- برگه کلید پارسی
- برابرساز پرشتاب
 

دانلود رايگان با لينک مستقيم - 20.9 مگابايت | لينک كمكي

 

دو شنبه 8 خرداد 1391برچسب:, :: 7:47 :: نويسنده : ميلاد

با استفاده از موزیک پلیر قدرتمند TTPod v4.40 میتوانید موزیک را با کیفیت بسیار بالا و اکولایزر قدرتمند در گوشی موبایل گوش دهید. این موزیک پلیر برای گوشی های دارای سیستم عامل سیمبیان ۳ و سیمبیان سری ۶۰ ورژن ۵ طراحی شده است.که هم اکنون از این وبلاگ قابل دریافت می باشد.

لینک مستقیم اول

لینک مستقیم دوم

دوست عزیز نظر فراموش نشه

پنج شنبه 4 خرداد 1391برچسب:, :: 1:14 :: نويسنده : ميلاد

توسط نرم افزار WiFi Talkie v1.0 می توانید از موبایل به عنوان واکی تاکی استفاده کنید. این نرم افزار به کمک WiFi گوشیهای سیمبیان کار میکند و به آسانی میتوانید به وسیله این نرم افزار با یکدیگر ارتباط صوتی با کیفیت عالی بر قرار کنید. از امکانات جانبی این نرم افزار میتوان به قابلیت نمایش میزان باتری و آنتن دهی وای فای اشاره کرد.

لینک مستقیم اول

لینک مستقیم دوم

دوست عزیز نظر فراموش نشه
 

پنج شنبه 4 خرداد 1391برچسب:, :: 1:14 :: نويسنده : ميلاد

بازی های معمایی و فکری که با ذهن آدم می تواند بازی کند باعث افزایش قوه ادراکی می شود که در بازی Brain Challenge 4 می توانیم قدرت یادگیری و مشاهده و همچنین قدرت ریاضی خود را افزایش دهیم.

این بازی برای دوستداران سری بازی های Brain Challenge آشنا هست و لازم هست که بدانید در این نسخه بازی روان تر و با گرافیک جدید و مراحل جدید و جدا از کارهای تکراری قبلی هست.

لینک مستقیم اول

لینک مستقیم دوم

دوست عزیز نظر فراموش نشه

پنج شنبه 4 خرداد 1391برچسب:, :: 1:14 :: نويسنده : ميلاد

مجموعه ای از عکس های پشت زمینه برای گوشی موبایل , این عکس ها با کیفیت عالی در موضوع عاشقانه و در سایز مخصوص گوشی های همراه آماده شده است. 

دوست عزیز نظر فراموش نشه

پنج شنبه 4 خرداد 1391برچسب:, :: 1:14 :: نويسنده : ميلاد

نسخه اردیبهشت ماهنامه الکترونیکی سیمرغ به روز شد.در این نسخه تغییرات بسیار فراوانی داده شده که به شرح زیر می باشند:

1- اس ام اس های زیبا و خواندنی در تمام موضوعات

2- اس ام اس های ارسالی دوستان 

3- مجموعه ای از جدیدترین آیا می دانید؟؟

4- داستان های کوتاه جدید و خواندنی

5- آدرس برترین سایت های اینترنتی 

و...

بخش های جدید اضافه شده:

1- جدیدترین پـَــ نـَــ پـَــ های ماه

2- جدیدترین کدهای آهنگ پیشواز ماه

3- بخش هیجانی مسابقه ماه

4- مطالب متفرقه که موضوعات پیشنهادی خوانندگان عزیز است.


 

نسخه جاوا

نسخه آندروید

نسخه اپل و تبلت ها

دوست عزیز نظر فراموش نشه

پنج شنبه 4 خرداد 1391برچسب:, :: 1:14 :: نويسنده : ميلاد

طناب را ببر یا همان Cut The Rope بازی فوق العاده سرگرم کننده در مورد یک موجود شگفت انگیز و جالب است که با خوردن آبنبات خوش حال می شود و اکنون شما با بریدن ریسمان متصل به آبنبات باید آن را در دهان این آبنبات خور بامزه بیاندازید و البته باید در مراحل مختلف این کار ستاره های موجود را جمع آوری، موانع گسترده را پشت سر و دشمنان را برای دزدین آبنبات ناکام گذارید.

 


قابلیت های نسخه جدید 1.4:
- یک جعبه اسباب بازی جدید
- ویژگی های نقاشی کشیدن 
OmNom
- "هدیه این برنامه" را فشار دهید
- قابلیت ارسال نقاشی ها به Facebook
- دستاوردهای جدید
- انواع آب نبات های جدید
 


دوست عزیز نظر فراموش نشه


 

پنج شنبه 4 خرداد 1391برچسب:, :: 1:14 :: نويسنده : ميلاد

بازی لمسی جدید و زیبای Petanque Boule Fighters v.1.0 S60v5 یک بازی کاملا سرگرم کننده که تنها برای گوشی های ورژن 5 تولید شده تهیه کردیم،که هم اکنون از سایت مبین دانلود قابل دانلود است.

دوست عزیز نظر فراموش نشه

پنج شنبه 4 خرداد 1391برچسب:, :: 1:14 :: نويسنده : ميلاد

یک گجت زیبا برای دسکتاپ-- این برنامه علاوه بر نشان دادن ساعت وضعیت اب و هوا را نیز در صورت متصل بودن به اینترنت برای شما نمایش می دهد.


 


 


 

 

پنج شنبه 4 خرداد 1391برچسب:, :: 1:14 :: نويسنده : ميلاد

حتما با بازی Mass Effect 3 که یکی از بازی های بی نظیر شرکت EA است آشنایی دارید.  با کمک این لایو والپیپر میتوانید شخصیت اصلی بازی را به همراه صحنه های نابودی زمین به صورت لایو بر روی صفحه نمایش اندروید خود داشته باشید.


 


 

پنج شنبه 4 خرداد 1391برچسب:, :: 1:14 :: نويسنده : ميلاد

یکی از همشهری های خوبم نرم افزار آندروید درخواست کردن منم براشون میذارم. حالا تا میتونین دانلود کنید امیدوارم که بدردتون بخوره...

 

دانلود مجموعه 800 Paid Android Apps Collection
| برای اولین بار در میان سایت های ایرانی و خارجی |
| دانلود رایگان مجموعه 800 نرم افزار معروف و پرکاربرد مخصوص گوشی های آندروید |

مجموعه ای را با عنوان 800iPaid Android Apps Collection برایتان آماده کرده ایم. این مجموعه شامل 800 نرم افزار کاربردی سیستم عامل جدید آندروید می باشد که دارندگان گوشی های موبایل با این نوع سیستم عامل می توانند از این برنامه ها استفاده کنند. این سیستم عامل که توسط کمپانی معروف گوگل عرضه شده در مدت زمانی بسیار کم در لیست پرطرفدارترین سیستم عامل گوشی های موبایل قرار گرفت و جالب است بدانید که یکی از رقبای اصلی سیستم های iOS و Symbian می باشد. گوشی هایی که با سیستم عامل آندروید روانه بازار شدند خیلی زود توجه افراد را به خود جلب کردند و همه گیر شدند که یکی از دلایل آن تنوع برنامه ها و بازی های آندروید می باشد زیرا بسیاری از برنامه ها و بازی هایی که به عنوان مثال برای سیستم عامل سیمبیان ساخته می شوند، خیلی زود نسخه آندروید آن هم عرضه می شود و اینطور نیست که مانند گذشته فقط تنوع برنامه و بازی مختص یک نوع سیستم عامل باشد و دارندگان گوشی های با سایر سیستم عامل ها در حسرت استفاده از آن برنامه باشند. یافتن نرم افزارها و بازی های آندروید در اینترنت چندان کار دشواری نیست اما از آنجا که برخی از افراد وقت کافی برای جستجوی برنامه های مورد نظرشان را ندارند این مجموعه به آنها کمک می کند تا به آسانی به نرم افزار های مورد نظرشان دسترسی داشته باشند زیرا در این پک 800 نرم افزار معروف و پر کاربرد آندروید قرار گرفته است. همچنین نرم افزارهای موجود در این مجموعه با نسخه های مختلف سیستم عامل آندروید سازگارند در واقع سعی شده از هر برنامه چند نسخه در این پک قرار داده شود که کاربران نسخه های مختلف این سیستم عامل به آسانی بتوانند برنامه های موجود در این پک را بر روی گوشی های خود نصب و اجرا کنند.
جهت دانلود و مشاهده لیست نرم افزارها به ادامه مطلب مراجعه فرمایید ...

 

چهار شنبه 3 خرداد 1391برچسب:, :: 22:55 :: نويسنده : ميلاد

دانلود نرم افزار SmS Blocker برای گوشی های Android

 

پیامک های تبلیغاتی آنقدر مزاحم هستند که حتی شرکت مخابرات به این فکر افتاده است که برای کاربرانی که نمی خواهند پیامک تبلیغاتی دریافت کنند سرویس جداگانه ای ارائه کند.در پست های قبلی نرم افزارهایی که جلوی اینگونه پیامک ها را بگیرند ارائه کردیم اما اینبار این نرم افزار برای کاربران گوشی های آندروید است.
با استفاده از این نرم افزار می توانید پیامک های تبلیغاتی و ناخواسته را در لیست سیاه قرار دهید.



 

چهار شنبه 3 خرداد 1391برچسب:, :: 22:55 :: نويسنده : ميلاد

 

 

 

 


 

 

فرمت : apk
دانلود (Download) | با حجم : ۱۱٫۲ مگابایت
رمز فایل : www.mob4u.ir

نرم افزار بسیار فوق العاده Sketcher 3D یک ابزار برای مدل کردن اشیا سه بعدی و طراحی آنها میباشد. این ابزار هیچ محدودیتی برای کارکردن ندارد و میتوانید فایل های تولیدی را با پسوند OBJ ذخیره نمایید.

ایجاد اشیا سه بعدی با Sketcher 3D Pro v1.31 - آندروید

چهار شنبه 3 خرداد 1391برچسب:, :: 22:55 :: نويسنده : ميلاد

 

 

 

 

 

 

 

 

فرمت : apk
دانلود (Download) | با حجم : ۸۴۰ کیلوبایت
رمز فایل : www.mob4u.ir

 

نرم افزار WiFi Tethering این اجازه را به شما میدهد که از اینترنت گوشی خود بر روی کامپیوتر شخصیتان هم استفاده کنید. در واقع اگر از طریق سیم کارت خود بر روی گوشیتان اینترنت دارید میتوانید آنرا با استفاده WiFi به اشتراک بگذارید تا دستگاه های دیگر منزل و یا محل کارتان از آن استفاده نمایند.

استفاده از اینترنت گوشی در کامپیوتر با WiFi Tethering v2.1.4 - آندروید

چهار شنبه 3 خرداد 1391برچسب:, :: 19:55 :: نويسنده : ميلاد

 

 

 

 

 

فرمت : apk
دانلود (Download) | با حجم : ۱٫۱۸ مگابایت

رمز فایل : www.mob4u.ir

نرم افزار جالب iris یک ابزار سخنگو میباشد که میتواند با شما در مورد هر زمینه ای صحبت کند. هم چنین شما میتوانید با استفاده از این نرم افزار به صورت صوتی اسم کانتکت مورد نظر خود را بگویید و تماس حاصل نمایید. در این نسخه اشکالات قبلی نرم افزار رفع شده است.

نرم افزار سخنگو iris. (alpha) v3.2.1 - آندروید

چهار شنبه 3 خرداد 1391برچسب:, :: 22:55 :: نويسنده : ميلاد

منبع : www.AsanDownload.com

به روز رسانی بسته های امنیتی یکی از مهم ترین مواردی است که باید در انتخاب و استفاده آنتی ویروس ها بدان اهمیت ویژه ای داده شود. وقتی کاربر می تواند نهایت امنیت را در سیستم خود تامین کند که همیشه بسته امنیتی به روز شده ای داشته باشد تا با استفاده از آن و البته بانک اطلاعاتی که از آخرین فایل های مخرب وجود دارد سیستم را در مقابل حملات مخرب بیمه کند. به روزرسانی ها امروزه به تو دو صورت رواج یافته است. به صورت آنلاین که متداول ترین راه ممکن است اما برای بسیاری از کاربران انجام این کار شاید تا حدودی ملال آور باشد چرا که حداقل برای آنتی ویروس هایی نظیر Eset NOD32  یا Kaspersky برای مرتبه اول حتی با سرعت ها نسبتا بالا هم حداقل 1 تا 2 ساعت لازم است تا به روز رسانی انجام شود. این در حالی است که کاربر اگر بخواهد همین کار را برروی چند سیستم هم اعمال کند به شدت زمان گیر است اما راه دیگری وجود دارد که به روز رسانی به صورت آفلاین است. این کار بسیار مفید است ؛ برای مثال وقتی کاربر آخرین فایل های به روز رسانی شده را دریافت کرده و آنتی ویروس را به صورت آفلاین به روز می نماید علاوه بر این که سرعت بسیار بالایی هم دارد برای مرتبه ها بعد به روز رسانی فوق العاده سریع و آسان می شود و البته می توان همین فایل آبدیت آفلاین را برروی بی نهایت سیستم هم اعمال کرد. البته گاهی هم نقش مهمی در از بین نرفتن سریال نامبرها و کرک ها دارد. ما هم قصد داریم از این پس فایل های آفلاین بسته های امنیتی معروفی نظیر NOD32 و Kaspersky را هر چند وقت یک بار به روز کنیم تا کاربران بتوانند به صورت آفلاین و البته بسیار سریع کار به روز رسانی را انجام دهند. این بار آخرین به روزرسانی نرم افزار امنیتی معروف Eset NOD32 را قرار داده ایم تا شما کاربرانی که ازاین بسته استفاده می کنید بتوانید از قابلیت های این نوع به روزرسانی استفاده کنید.
 



 طريقه ي استفاده از فايل هاي آپديت: فايلها را از حالت فشرده خارج سازيد. سپس آنتي ويروس خود را باز كرده و كليد F5 را فشار دهيد. گزينه ي آپديت را از سمت چپ انتخاب کنيد. سپس Edit On Update Server را کليک کنيد. پوشه اي که از حالت فشرده خارج کرديد را انتخاب نماييد. دکمه ي Add  را انتخاب کنيد. ok را بزنيد سپس از سمت چپ بر روي Update  کليک کنيد و بر روي دکمه ي Update Virus Signature Database کليک نماييد
طريقه استفاده و به روز رسانی NOD32 و Smart Security نسخه 5 :
فايل كرك قرار داده شده در آپديت و آپديت را دانلود نماييد سپس پس از نصب آنتي ويروس دستگاه را ریستارت نموده وارد Safe Mode شوید. از فولدر کرک اجرا کرده و دکمه Enable را كليك كنيد. مجددا دستگاه را ریستارت کرده و وارد Safe Mode شوید. متناسب با نوع سیستم عامل خود وارد یکی از فولدرهای x86 یا x64 شوید. سپس وارد فولدر Enable Offline Update شده و فایل Enable Offline Update x86/64.bat را دو بار پیاپی اجرا نمایید. فايل آپديت را در مسیر ریشه درایو C کپی کنید. دقت نمائید که در صورت تغییر نام فولدر، آپدیت آفلاین فعال نخواهد شد. دستگاه را ریستارت کرده، وارد آنتی ویروس یا اسمارت سکیوریتی شده و نرم‌افزار را آپدیت نمائید.
جهت بازگشت به آپدیت آنلاین مراحل را تکرار کرده لکن این بار از فولدر Enable Online Update استفاده نمائید.

توجه: به علت ماهيت آپديت آنتي ويروس امكان جداسازي آپديت جديد نمي باشد. و شما ميبايستي تمامي آپديت را دانلود نمايد. و امكان ارائه آپديت به صورت  روزانه یا هفتگی به صورت كم حجم وجود ندارد


 قيمت: رايگان
 دانلود رايگان آپديت آفلاين با لينك مستقيم -  54.2 مگابايت  
 پسورد فايل زيپ : www.asandownload.com 
 بحث پيرامون اين مطلب در انجمن آپديت آنلاين محصولات ESET بدون نياز به پسورد و يوزرنيم
 شماره سريالهاي برنامه ابزارهای رایگان سایت سازنده سايت سازنده لينک منبع

چهار شنبه 3 خرداد 1391برچسب:, :: 22:55 :: نويسنده : ميلاد

برای ساختن فونت های زیبا ساز به آدرس زیر رفته و در قسمتی که مشخص کردن کلمه ای که میخواین براتون درست کنه رو وارد کنید:

 جالبه

http://night-skin.com/tools/animator/

چهار شنبه 3 خرداد 1391برچسب:, :: 22:55 :: نويسنده : ميلاد
Sony_Vegas_Pro_9.0e_Build_1147_[www.MihanDownload.com].jpg

نرم افزار Sony Vegas جز قویترین و پر طرفدار ترین نرم افزار های تدوین ، میکس و مونتاژ فیلم به شمار می رود که در سراسر جهان از علاقه مندان ویژه ای برخوردار است. این نرم افزار ساخت کمپانی معروف و مطرح جهان یعنی Sony است که در زمینه ساخت نرم افزاهای میکس بسیار مشهور می باشد. همچنین همانطور که می دانید این شرکت در عرصه ی ساخت دستگاهای دیجیتالی ظبط و پخش صدا هم از محبوبیت بسیار زیادی برخودار است. با استفاده از این نرم افزار به آسانی میتوان فیلم های مختلف خود را با ابزارهای مختلف ویرایش و نیز افکت های بسیار زیبا میکس نمود. شما با کمک این نرم افزار به راحتی میتوانید بر فیلم هایی که در جشن های مختلف خانوادگی خود گرفته اید مدیریت کنید. در واقع برای میکس فیلم آنرا به استدیوهای میکس و مونتاژ که در بیرون هستند ندهید بلکه در خانه و در رایانه شخصی خود اقدام به میکس فیلم به بهترین نحو نمایید. در این نرم افزار انواع ابزارهای ویرایش فایلهای مالتی مدیا قرار دارد که برای ویرایش قسمت های مختلف فیلم و موزیک می توانید از آنها استفاده کنید. همچنین تعداد بی شمار افکت های  تصویری و صوتی بسیار قشنگ در این نرم افزار قرار دارد که میتوانید آنها بر روی فیلم و موزیک قرار دهید. علاوه بر این شما می توانید پس از پایان مراحل میکس، فیلم ساخته شده را با بهترین کیفیت و در بهترین فرمت های ویدیویی مانند HD و DVD ذخیره نمایید. یکی دیگر از امکانات بسیار خوب این نرم افزار قابلیت ساخت منوهای شیک و زیبا برای فیلم های دی وی دی می باشد که در این زمینه هم نمونه های آماده بسیار زیادی در نرم افزار قرار گرفته که می توانید از آنها استفاده کنید.

 

توضیحات کامل تر و ویژگیهای نرم افزار در ادامه مطلب موجود است ...


برخی از ویژگی‌های این نرم افزار:
- میکس و مونتاژ آسان فیلم و کلیپ.
- داشتن تمام ابزارهای میکس و مونتاژ.
- داشتن انواع ابزارهای حرفه ای تدوین.

- امکان ساخت فیلم های باکیفیت.

- ذخیره سازی فیلم ها در فرمت های با کیفیت مالتی مدیا.
 

- داشتن افکت های بسیار قشنگ برای فیلم.
- داشتن ابزارهای بهبود کیفیت فیلم.
- داشتن انواع پلاگین های افکت.
- قابليت بروز رساني نرم افزار از اينترنت.
- داشتن محيط زيبا و کاربرپسند.
- داشتن حجم مناسب.
- کاربرد آسان.
- و ...


 

هر دو نسخه ی x86 و x64 نرم افزار را به صورت جداگانه برایتان قرار داده ایم که شما می توانید نسخه ی مرتبط با سیستم عامل خود را دانلود نمایید.


 

برای رجیستر نرم افزار مراحل زیرا را به ترتیب سپری کنید:
1 - اتصال خود را از اینترنت قطع کنید.
2 - نرم افزار را نصب کنید و در آخر از اجرای آن خوداری نمایید.
3 - فایل موجود در پوشه Keygen را اجرا کنید.
4 - در قسمت Product Name گزینه Vegas Pro 9.0 (32 and 64 bit) Series را انتخاب کنید.
5 - بر روی گزینه Patch کلیک نمایید و وارد مسیر نصب نرم افزار شوید (در حالت پیش فرض این مسیر C:Program FilesSonySONY Vegas می باشد).
6 - بر روی فایل موجود در پوشه کلیک کنید.
7 - نرم افزا را اجرا کنید.
8 - در پنجره Keygen بر روی گزینه Generate کلیک کنید.
9 - سریال و کد فعال سازی بدست آمده را در قسمت خواسته شده در نرم افزار وارد کنید.
10 - بر روی activation کلیک کنید تا نرم افزار رجیستر شود.

 



ادامه مطلب ...
چهار شنبه 3 ارديبهشت 1391برچسب:, :: 22:55 :: نويسنده : ميلاد
دانلود Real Hide IP v4.1.5.8 - نرم افزار مخفی سازی آی پی

شاید شما هم به مواردی برخورد کرده اید که به خاطر ایرانی بودن از دسترسی به سایت خاصی محروم شده اید و از خود پرسیده اید که چگونه می توان به این سایت ها دسترسی پیدا کرد و یا علی رغم داشتن نرم افزارهای امنیتی قدرتمند مورد حمله ی هکرها قرار گرفته باشید و از خودتان پرسیده اید که چگونه مورد حمله قرار گرفته اید. جالب است بدانید یکی از مواردی که هکرها با استفاده از آن حملات بسیاری را ترتیب می دهند، استفاده از شماره IP ی کاربران و به نوعی هویت اینترنتی آن ها می باشد که یکی از موارد بسیار مهم برای هکرها محسوب می شود و شاید تنها روشی که می توان به وسیله ی آن تا حدود زیادی از دست هکرها و حملات آن ها در امان ماند پنهان نمودن شماره IP خود در حین گشت و گذار در اینترنت باشد که یکی از ساده ترین و موثرترین روش ها به شمار می رود. اکنون باز هم گروه پرتوان آسان دانلود به ارائه ی نرم افزاری بسیار مفید و کاربردی برای شما دوستان عزیز پرداخته است که با استفاده از آن می توانید به راحتی هر چه تمام تر به مخفی سازی آی پی خود بپردازید.Real Hide IP نرم افزاری است که امکان گشت و گذار در اینترنت را به صورت ناشناس برای شما فراهم می کند و با تغییر آي پي شما و ایجاد آي پي های جعلی از به سرقت رفتن هویت شما محفاظت می کند. اين نرم افزار به صورت خودکار هر چند دقیقه یک بار آي پي کاربر را به یک آي پي جعلی تغییر داده به طوری که حتی بهترین هکرها هم قادر به تشخیص مکان اصلی کاربر و هويت واقعی آن نخواهند بود و همچنین به شما کمک خواهد کرد تا با انتخاب یک آي پي از بین آي پي های کشورهای مختلف بتوانید به راحتی وارد سایت های که برای ما ایرانی ها تحریم بوده و قابل دسترسی نیست، دسترسی پیدا کنید.

قابلیت های کلیدی نرم افزار Real Hide IP v4.0.8.8:
- امکان گشت و گذار در نت به صورت ناشناس
- امکان تغییر IP در فواصل زمانی مختلف به صورت خودکار
- امکان Un-ban کردن خودتان از فروم ها و انجمن ها و ...
- پاکسازی سریع کوکی های مرورگرها
- پاکسازی خودکار کوکی های قبلی پس از راه اندازی مجدد نرم افزار
- توانایی جلوگیری از ثبت فعالیت های آنلاین شما توسط وب سایت ها
- حفاظت از هویت شما و متوقف کردن هکرها
- ساده بودن و کم حجم بودن نرم افزار
- سازگار با مرورگر های Internet Explorer، FireFox ، Opera ، Maxthon و MyIE
- سازگار با انواع روتر ها، فایروال ها، شبکه های خانگی، شبکه های بی سیم و ...
- سازگار با نسخه های مختلف ویندوز از جمله ویندوز محبوب 7
- و ...

چهار شنبه 3 خرداد 1391برچسب:, :: 22:55 :: نويسنده : ميلاد
درباره وبلاگ

فقط اميدوارم لذت (حالشو)ببريد خوشحال مي شم نظر بدين راستی دلم گرفتـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــته!
موضوعات
آخرین مطالب
نويسندگان