ღ♥ღفراتر از یک وبلاگღ♥ღ

منبع : www.AsanDownload.com

به روز رسانی بسته های امنیتی یکی از مهم ترین مواردی است که باید در انتخاب و استفاده آنتی ویروس ها بدان اهمیت ویژه ای داده شود. وقتی کاربر می تواند نهایت امنیت را در سیستم خود تامین کند که همیشه بسته امنیتی به روز شده ای داشته باشد تا با استفاده از آن و البته بانک اطلاعاتی که از آخرین فایل های مخرب وجود دارد سیستم را در مقابل حملات مخرب بیمه کند. به روزرسانی ها امروزه به تو دو صورت رواج یافته است. به صورت آنلاین که متداول ترین راه ممکن است اما برای بسیاری از کاربران انجام این کار شاید تا حدودی ملال آور باشد چرا که حداقل برای آنتی ویروس هایی نظیر Eset NOD32  یا Kaspersky برای مرتبه اول حتی با سرعت ها نسبتا بالا هم حداقل 1 تا 2 ساعت لازم است تا به روز رسانی انجام شود. این در حالی است که کاربر اگر بخواهد همین کار را برروی چند سیستم هم اعمال کند به شدت زمان گیر است اما راه دیگری وجود دارد که به روز رسانی به صورت آفلاین است. این کار بسیار مفید است ؛ برای مثال وقتی کاربر آخرین فایل های به روز رسانی شده را دریافت کرده و آنتی ویروس را به صورت آفلاین به روز می نماید علاوه بر این که سرعت بسیار بالایی هم دارد برای مرتبه ها بعد به روز رسانی فوق العاده سریع و آسان می شود و البته می توان همین فایل آبدیت آفلاین را برروی بی نهایت سیستم هم اعمال کرد. البته گاهی هم نقش مهمی در از بین نرفتن سریال نامبرها و کرک ها دارد. ما هم قصد داریم از این پس فایل های آفلاین بسته های امنیتی معروفی نظیر NOD32 و Kaspersky را هر چند وقت یک بار به روز کنیم تا کاربران بتوانند به صورت آفلاین و البته بسیار سریع کار به روز رسانی را انجام دهند. این بار آخرین به روزرسانی نرم افزار امنیتی معروف Eset NOD32 را قرار داده ایم تا شما کاربرانی که ازاین بسته استفاده می کنید بتوانید از قابلیت های این نوع به روزرسانی استفاده کنید.
 



 طريقه ي استفاده از فايل هاي آپديت: فايلها را از حالت فشرده خارج سازيد. سپس آنتي ويروس خود را باز كرده و كليد F5 را فشار دهيد. گزينه ي آپديت را از سمت چپ انتخاب کنيد. سپس Edit On Update Server را کليک کنيد. پوشه اي که از حالت فشرده خارج کرديد را انتخاب نماييد. دکمه ي Add  را انتخاب کنيد. ok را بزنيد سپس از سمت چپ بر روي Update  کليک کنيد و بر روي دکمه ي Update Virus Signature Database کليک نماييد
طريقه استفاده و به روز رسانی NOD32 و Smart Security نسخه 5 :
فايل كرك قرار داده شده در آپديت و آپديت را دانلود نماييد سپس پس از نصب آنتي ويروس دستگاه را ریستارت نموده وارد Safe Mode شوید. از فولدر کرک اجرا کرده و دکمه Enable را كليك كنيد. مجددا دستگاه را ریستارت کرده و وارد Safe Mode شوید. متناسب با نوع سیستم عامل خود وارد یکی از فولدرهای x86 یا x64 شوید. سپس وارد فولدر Enable Offline Update شده و فایل Enable Offline Update x86/64.bat را دو بار پیاپی اجرا نمایید. فايل آپديت را در مسیر ریشه درایو C کپی کنید. دقت نمائید که در صورت تغییر نام فولدر، آپدیت آفلاین فعال نخواهد شد. دستگاه را ریستارت کرده، وارد آنتی ویروس یا اسمارت سکیوریتی شده و نرم‌افزار را آپدیت نمائید.
جهت بازگشت به آپدیت آنلاین مراحل را تکرار کرده لکن این بار از فولدر Enable Online Update استفاده نمائید.

توجه: به علت ماهيت آپديت آنتي ويروس امكان جداسازي آپديت جديد نمي باشد. و شما ميبايستي تمامي آپديت را دانلود نمايد. و امكان ارائه آپديت به صورت  روزانه یا هفتگی به صورت كم حجم وجود ندارد


 قيمت: رايگان
 دانلود رايگان آپديت آفلاين با لينك مستقيم -  54.2 مگابايت  
 پسورد فايل زيپ : www.asandownload.com 
 بحث پيرامون اين مطلب در انجمن آپديت آنلاين محصولات ESET بدون نياز به پسورد و يوزرنيم
 شماره سريالهاي برنامه ابزارهای رایگان سایت سازنده سايت سازنده لينک منبع

چهار شنبه 3 خرداد 1391برچسب:, :: 22:55 :: نويسنده : ميلاد

برای ساختن فونت های زیبا ساز به آدرس زیر رفته و در قسمتی که مشخص کردن کلمه ای که میخواین براتون درست کنه رو وارد کنید:

 جالبه

http://night-skin.com/tools/animator/

چهار شنبه 3 خرداد 1391برچسب:, :: 22:55 :: نويسنده : ميلاد
Sony_Vegas_Pro_9.0e_Build_1147_[www.MihanDownload.com].jpg

نرم افزار Sony Vegas جز قویترین و پر طرفدار ترین نرم افزار های تدوین ، میکس و مونتاژ فیلم به شمار می رود که در سراسر جهان از علاقه مندان ویژه ای برخوردار است. این نرم افزار ساخت کمپانی معروف و مطرح جهان یعنی Sony است که در زمینه ساخت نرم افزاهای میکس بسیار مشهور می باشد. همچنین همانطور که می دانید این شرکت در عرصه ی ساخت دستگاهای دیجیتالی ظبط و پخش صدا هم از محبوبیت بسیار زیادی برخودار است. با استفاده از این نرم افزار به آسانی میتوان فیلم های مختلف خود را با ابزارهای مختلف ویرایش و نیز افکت های بسیار زیبا میکس نمود. شما با کمک این نرم افزار به راحتی میتوانید بر فیلم هایی که در جشن های مختلف خانوادگی خود گرفته اید مدیریت کنید. در واقع برای میکس فیلم آنرا به استدیوهای میکس و مونتاژ که در بیرون هستند ندهید بلکه در خانه و در رایانه شخصی خود اقدام به میکس فیلم به بهترین نحو نمایید. در این نرم افزار انواع ابزارهای ویرایش فایلهای مالتی مدیا قرار دارد که برای ویرایش قسمت های مختلف فیلم و موزیک می توانید از آنها استفاده کنید. همچنین تعداد بی شمار افکت های  تصویری و صوتی بسیار قشنگ در این نرم افزار قرار دارد که میتوانید آنها بر روی فیلم و موزیک قرار دهید. علاوه بر این شما می توانید پس از پایان مراحل میکس، فیلم ساخته شده را با بهترین کیفیت و در بهترین فرمت های ویدیویی مانند HD و DVD ذخیره نمایید. یکی دیگر از امکانات بسیار خوب این نرم افزار قابلیت ساخت منوهای شیک و زیبا برای فیلم های دی وی دی می باشد که در این زمینه هم نمونه های آماده بسیار زیادی در نرم افزار قرار گرفته که می توانید از آنها استفاده کنید.

 

توضیحات کامل تر و ویژگیهای نرم افزار در ادامه مطلب موجود است ...


برخی از ویژگی‌های این نرم افزار:
- میکس و مونتاژ آسان فیلم و کلیپ.
- داشتن تمام ابزارهای میکس و مونتاژ.
- داشتن انواع ابزارهای حرفه ای تدوین.

- امکان ساخت فیلم های باکیفیت.

- ذخیره سازی فیلم ها در فرمت های با کیفیت مالتی مدیا.
 

- داشتن افکت های بسیار قشنگ برای فیلم.
- داشتن ابزارهای بهبود کیفیت فیلم.
- داشتن انواع پلاگین های افکت.
- قابليت بروز رساني نرم افزار از اينترنت.
- داشتن محيط زيبا و کاربرپسند.
- داشتن حجم مناسب.
- کاربرد آسان.
- و ...


 

هر دو نسخه ی x86 و x64 نرم افزار را به صورت جداگانه برایتان قرار داده ایم که شما می توانید نسخه ی مرتبط با سیستم عامل خود را دانلود نمایید.


 

برای رجیستر نرم افزار مراحل زیرا را به ترتیب سپری کنید:
1 - اتصال خود را از اینترنت قطع کنید.
2 - نرم افزار را نصب کنید و در آخر از اجرای آن خوداری نمایید.
3 - فایل موجود در پوشه Keygen را اجرا کنید.
4 - در قسمت Product Name گزینه Vegas Pro 9.0 (32 and 64 bit) Series را انتخاب کنید.
5 - بر روی گزینه Patch کلیک نمایید و وارد مسیر نصب نرم افزار شوید (در حالت پیش فرض این مسیر C:Program FilesSonySONY Vegas می باشد).
6 - بر روی فایل موجود در پوشه کلیک کنید.
7 - نرم افزا را اجرا کنید.
8 - در پنجره Keygen بر روی گزینه Generate کلیک کنید.
9 - سریال و کد فعال سازی بدست آمده را در قسمت خواسته شده در نرم افزار وارد کنید.
10 - بر روی activation کلیک کنید تا نرم افزار رجیستر شود.

 



ادامه مطلب ...
چهار شنبه 3 ارديبهشت 1391برچسب:, :: 22:55 :: نويسنده : ميلاد
دانلود Real Hide IP v4.1.5.8 - نرم افزار مخفی سازی آی پی

شاید شما هم به مواردی برخورد کرده اید که به خاطر ایرانی بودن از دسترسی به سایت خاصی محروم شده اید و از خود پرسیده اید که چگونه می توان به این سایت ها دسترسی پیدا کرد و یا علی رغم داشتن نرم افزارهای امنیتی قدرتمند مورد حمله ی هکرها قرار گرفته باشید و از خودتان پرسیده اید که چگونه مورد حمله قرار گرفته اید. جالب است بدانید یکی از مواردی که هکرها با استفاده از آن حملات بسیاری را ترتیب می دهند، استفاده از شماره IP ی کاربران و به نوعی هویت اینترنتی آن ها می باشد که یکی از موارد بسیار مهم برای هکرها محسوب می شود و شاید تنها روشی که می توان به وسیله ی آن تا حدود زیادی از دست هکرها و حملات آن ها در امان ماند پنهان نمودن شماره IP خود در حین گشت و گذار در اینترنت باشد که یکی از ساده ترین و موثرترین روش ها به شمار می رود. اکنون باز هم گروه پرتوان آسان دانلود به ارائه ی نرم افزاری بسیار مفید و کاربردی برای شما دوستان عزیز پرداخته است که با استفاده از آن می توانید به راحتی هر چه تمام تر به مخفی سازی آی پی خود بپردازید.Real Hide IP نرم افزاری است که امکان گشت و گذار در اینترنت را به صورت ناشناس برای شما فراهم می کند و با تغییر آي پي شما و ایجاد آي پي های جعلی از به سرقت رفتن هویت شما محفاظت می کند. اين نرم افزار به صورت خودکار هر چند دقیقه یک بار آي پي کاربر را به یک آي پي جعلی تغییر داده به طوری که حتی بهترین هکرها هم قادر به تشخیص مکان اصلی کاربر و هويت واقعی آن نخواهند بود و همچنین به شما کمک خواهد کرد تا با انتخاب یک آي پي از بین آي پي های کشورهای مختلف بتوانید به راحتی وارد سایت های که برای ما ایرانی ها تحریم بوده و قابل دسترسی نیست، دسترسی پیدا کنید.

قابلیت های کلیدی نرم افزار Real Hide IP v4.0.8.8:
- امکان گشت و گذار در نت به صورت ناشناس
- امکان تغییر IP در فواصل زمانی مختلف به صورت خودکار
- امکان Un-ban کردن خودتان از فروم ها و انجمن ها و ...
- پاکسازی سریع کوکی های مرورگرها
- پاکسازی خودکار کوکی های قبلی پس از راه اندازی مجدد نرم افزار
- توانایی جلوگیری از ثبت فعالیت های آنلاین شما توسط وب سایت ها
- حفاظت از هویت شما و متوقف کردن هکرها
- ساده بودن و کم حجم بودن نرم افزار
- سازگار با مرورگر های Internet Explorer، FireFox ، Opera ، Maxthon و MyIE
- سازگار با انواع روتر ها، فایروال ها، شبکه های خانگی، شبکه های بی سیم و ...
- سازگار با نسخه های مختلف ویندوز از جمله ویندوز محبوب 7
- و ...

چهار شنبه 3 خرداد 1391برچسب:, :: 22:55 :: نويسنده : ميلاد

صفحه قبل 1 2 3 صفحه بعد

درباره وبلاگ

فقط اميدوارم لذت (حالشو)ببريد خوشحال مي شم نظر بدين راستی دلم گرفتـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــته!
موضوعات
آخرین مطالب
نويسندگان